Καλά, ειλικρινά δεν περίμενα τόσο ένθερμη ανταπόκριση. Σας ευχαριστώ.
Για μένα η ιστορία αρχίζει νωρίς... Κάπου το.. 1972... με 73...
Ο πατέρας μου τρελός και αυτός με τα αεροπλάνα με "έσερνε" στο Τατόι μαζί του όταν πήγαινε για να πετάξει.
Δεν γινόταν λοιπόν να μην κολλήσω τον ιό... Όχι ότι όταν μεγάλωσε βελτιώθηκε η κατάσταση... Μπαααα.. Χειρότερα έγινε.
Έλα όμως που ένα πρόβλημα στην όραση μου απαγόρεψε (και δυστυχώς ακόμα μου απαγορεύει) να πετάξω αεροπλάνο... Πάει το όνειρο... Έγινε σμπαράλια. Η μόνη διέξοδος λοιπόν ήταν κάπου αλλού... Πρώτη επαφή με τον μοντελισμό έγινε σε ηλικία... 4... ή 5 ετών, πολύ νωρίτερα από τις φωτογραφίες παραπάνω. Η θεία μου η Χρυσούλα μου είχε φέρει τότε από την Αμερική δώρο στα γενέθλια μου ένα... αεροπλανοφόρο!!! Ναι, κιτ ήταν! Και τεράστιο! Θυμάμαι έπιανε όλο το τραπέζι στο σαλόνι! Με αεροπλανάκια, πυροβόλα, τα πάντα. Δεν θυμάμαι τι έγινε αυτό, σίγουρα όχι κάτι καλό, όπως και δεν θυμάμαι τίποτα από την κατασκευή του. Η επόμενη ήταν όταν ο πατέρας μου συναρμολογούσε εκείνος ένα Skyvan της Airfix και θυμάμαι και ένα ελικόπτερο... Κάτι σε Lynx της Matchbox... Πολυλογώ όμως...
Το πρώτο μου μοντέλο ήταν σίγουρα Matchbox αγορασμένο από ένα βιβλιοπωλείο στο 1ο στενάκι πάνω από την Λ. Βουλιαγμένης, στον Αγ. Ιωάννη. Πρέπει να ήταν ή το F4U Corsair ή το Me262. Ούτε θυμάμαι πότε ήταν. Πρέπει να ήμουν Δημοτικό, άρα κάπου την δεκαετία του ´70. Τότε ούτε που ήξερα τι πάει να πει μοντελιστική κόλλα, στόκος, χρώμα... Τα κολλούσα με UHU και άρχιζαν οι αερομαχίες!
Ώσπου, μια ωραία μέρα βλέπω στο περίπτερο ένα καινούργιο περιοδικό με μια λέξη που με τράβηξε σαν μαγνήτης... "ΠΤΗΣΗ" ! Τι ήταν αυτή η κατραπακιά; Το πως περίμενα κάθε μήνα την κυκλοφορία δεν λέγεται. Φυσικά εκτός από όλα τα υπόλοιπα άρθρα, το πρώτο που διάβαζα ήταν η στήλη του μοντελισμού... Και όνειρα για τα μοντέλα που θα ήθελα να αγοράσω... Και μετά, σε ένα από τα τεύχη ανακοινώνεται ότι θα βγει ειδικό περιοδικό για τον μοντελισμό... Το "Μοντέλο" Πετούσα στα ουράνια. Και από εκεί άρχισα να μαθαίνω πως και τι και ακόμα να ονειρεύομαι. Στόκο ακόμα δεν είχα πιάσει... Ούτε ντουκόχαρτο, ούτε υγρή κόλλα...
Σε ένα από τα πρώτα τεύχη λοιπόν του Μοντέλου βλέπω μια διαφήμιση... Μαγαζί με μοντέλα στον Νέο Κόσμο... Κόντα είναι λέω, και ένα ωραίο καλοκαιρινό πρωινό το κόβω με τα πόδια με τη σελίδα του περιοδικού που είχε τον χάρτη στο χέρι... Και περπάταγα... περπάταγα... αρκετή ώρα. Κόντευα να φτάσω στο Φιξ από τον Υμηττό που έμενα. Όταν επιτέλους το βρήκα όμως η χαρά που ένιωσα ήταν το κάτι άλλο... Πρέπει να κάθισα και μισή ώρα χαζεύοντας τη βιτρίνα. Στο τέλος βρήκα το θάρρος και μπήκα. Ήταν το Plastimodelismo του Δημήτρη Λαρόζα, γιο του Άγγελου που αναφέρει ο Σωτήρης πιο πάνω και που μόλις είχε ανοίξει. Με το λίγο χαρτζιλίκι που μάζευα έπαιρνα και κάποιο κιτ. ESCI κυρίως που ήταν φτηνότερα, αλλά και Revell. Τα Monogram τότε απλησίαστα. Φυσικά για αερογράφο ούτε λόγος. Τότε κόστιζαν μισό μισθό και βάλε.
Από τότε είχα κολλήσει με τα πολιτικά κυρίως, το απωθημένο που δεν έγινα πιλότος μάλλον. Είχα φτιάξει αρκετά.. Και Tristar και DC-6 και DC-10 και 747 και πόσα ακόμα... Θυμάμαι είχα γραφτεί τότε και σε ένα σύλλογο.. IPMS λεγόταν.. Κάπου το 1983... νομίζω...

Και είχα πάρει μέρος και σε μια έκθεση με 2 αεροπλάνα... Το DC-6 και ένα A300 που του είχα κατεβάσει και τα flaps!!! Στην Ελληνοαμερικάνικη ένωση ήταν...
Μα τι κάθομαι και γράφω βρε παιδιά... Σταματήστε με κάποιος....
Ωπ.. Κοιτάξτε να δείτε τι βρήκα... Φωτογραφία από το 1983 ή 84. Κάποια από τα μοντέλα που είχα φτιάξει φαίνονται στο βάθος. Αυτά ήταν αφού είχα ανακαλύψει τα χρώματα!
Λοιπόν... Σταματάω εδώ γιατί σας κούρασα. Στο μέλλον συνεχίζω και άλλο επεισόδιο για την επάνοδο στο χόμπι...