Καλησπέρα σε όλους τους φίλους.
Το συγκεκριμένο κιτ το έχω φτιάξει αρκετές φορές.Από τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του ,κάπου στα τέλη της δεκαετίας το 70 αρχές 80 ,ήταν το αγαπημένο θέμα για όλους εμάς που είμαστε αφοσιωμένοι στα Ελληνικά θέματα.
Τότε η Esci με μία πολύ έξυπνη κίνηση κατέκτησε τους Ελληνες μοντελιστές ,προσφέροντας στα κιτ των Mirage F-1 C ,του Α-7 Η Corsair II και του F-104 G Starfighter, Ελληνικά εθνόσημα.Για την ιστορία να ανφέρω ότι στην 1/72 πρώτη η Heller έδωσε Ελληνικά εθνόσημα στο F-1 της το 1975 ..
Για την ποιότητα του κιτ θα γράψω μόνο ότι είναι αρκετά απλό στην κατασκευή του,χωρίς τραγικά λάθη ,αν εξαιρέσουμε το κόκπιτ που για εκείνα τα χρόνια ήταν καλό αλλά για το 2014 κρίνεται ανεπαρκές και εντελώς λάθος.
Σίγουρα το κιτ του F-1 C της Kitty Hawk θα αντικαταστήσει τη θέση του F-1 σε κάθε συλλογή.
Το μοντέλο που παρουσιάζεται εδώ έχει ήδη ξεκινήσει από παλιά ,όταν με παρέα φίλων συζητούσαμε να πάρουμε μέρος σε ένα Group Build του modelclub.gr με θέμα την Esci .Τελικά ναυάγησε σαν ιδέα ,αλλά το κιτ παρέμενε στα ημιτελή και κάποτε έπρεπε να ολοκληρωθεί.
Ασχετα με την κυκλοφορία της Kitty Hawk λοιπόν επιμένουμε Vintage !!!
Και λίγη συγκίνηση...
Οι εργασίες που ήδη έχουν γίνει στο κιτ ..
Βελτιώθηκε το κάθισμα με ζώνες πρόσδεσης ,μαξιλάρι καθίσματος και πλάτη καθώς έχουν αντικατασταθεί και οι χειρολαβές εκτίναξης του καθίσματος από ζεσταμένο και τεντωμένο πλαστικό.Εκρεμεί η ολοκλήρωση του βαψίματος.
Εχει βαφτεί με μαύρο ματ το εσωτερικό της ατράκτου στα σημεία του κόκπιτ,η μπανιέρα ,ο πίνακας οργάνων και έχουν τοποθετηθεί οι χαλκομανίες που προσφέρει το κιτ.
Συναρμολογήθηκαν οι πτέρυγες και με ντουκόχαρο τρίφτηκαν περιμετρικά ώστε να εξαλειφθούν τυχόν υπολείματα από πλαστικό
Από την αρχή είχε αποφασιστεί το αεροπλάνο να αναπαραστήσει το F-1 CG με s/n 101, όταν παρελήφθει καινούριο από την Dassault ,στην 114 ΠΜ ,στις 5 Αυγούστου του 1975 με δύο πτερυγικές δεξαμενές των 1.200 λίτρων και καθόλου οπλισμό.
Για το λόγο αυτό φτιάχτηκαν δύο δεξαμενές καυσίμου (η μία δανεική από άλλο κιτ) με τους πυλώνες τους και αφού τρίφτηκαν ασταρώθηκαν ώστε να είναι έτοιμες για βάψιμο.
Η συνέχεια προβλέπει βάψιμο του καθίσματος και κλείσιμο της ατράκτου.
Κώστας