Η συμμετοχή μου στο Group Build είναι το F-5A της Kinetic το οποίο είναι βέβαια ήδη ξεκινημένο. Φωτο θα ανεβάσω το βράδυ. Το αερσκάφος που θα αναπαραστήσω είναι to 89047 της 341Μ το οποίο είναι σφόδρα ταλαιπωρημένο:
.
Ήξερα ότι τα Aegean Blue Phantom έχουν πολύ φθορά, αλλά όταν είδα το συγκεκριμένο F-5 αναθεώρησα!
Λίγα λόγια για τη Μοίρα:
Συγκροτήθηκε τον Ιούλιο του 1954 στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα και, ως 341 Μοίρα Αναχαιτίσεως Ημέρας εφοδιάστηκε με τα μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-86E.
Κατά το χρονικό διάστημα 21 με 26 Ιουνίου του 1955 κλιμάκιο της Μοίρας αποτελούμενο από 25 μαχητικά αεροσκάφη, πιλότους και τεχνικό προσωπικό, μεταστάθμευσε στην 111 ΠΜ στην Νέα Αγχίαλο του Βόλου. Στις 3 Νοεμβρίου 1956 η Μοίρα μεταστάθμευσε στην 114 ΠΜ στην Τανάγρα.
Ένα εξαιρετικό κεφάλαιο της πολυετούς ιστορίας της 341 Μοίρας είναι αυτό από τον Αύγουστο του 1957 ως τον Σεπτέμβριο του 1964. Στην περίοδο αυτή, το Ιπτάμενο και Τεχνικό προσωπικό της Μοίρας δημιούργησε το δεύτερο ακροβατικό σμήνος της ΠΑ με τα αεροσκάφη F-86E και το ονόμασε σε Acroteam (απο τα αρχικά των λέξεων Acrobatic Team). Στις αρχές του 1962 μετονομάστηκε σε "Ελληνική Φλόγα" (Hellenic Flame) και με το όνομα αυτό πετούσε ως την διάλυσή του, το φθινόπωρο του 1964.
Τον Μάιο του 1960 επέστρεψε στην 111 ΠΜ και τον Ιούλιο του 1965 αντικατέστησε τα F-86E με τα νέα F-5A/B Freedom Fighter. Τον Ιούνιο του 1971 αλλάζει πρωτεύοντα ρόλο από Αναχαίτιση σε Δίωξη - Βομβαρδισμό. Το 1975 αλλάζει τον ρόλο της από Δίωξη - Βομβαρδισμό σε Αναχαίτιση Ημέρας. Τον Αύγουστο του 1993 η 341 ΜΑΗ διαλύθηκε στην 111 ΠΜ και παρέδωσε τα αεροσκάφη της στην 343 ΜΑΗ στην 113 ΠΜ στην Θεσσαλονίκη.
Στις 30 Μαρτίου 1998 η Μοίρα επανασυγκροτήθηκε για να παραλάβει τα F-16 C/D Block 50.
(Από την επίσημη ιστοσελίδα της HAF)
Λίγα λόγια για το αεροσκάφος:
Το F-5 είναι σχεδιασμένο τη δεκαετία του 1960 από τη Northrop και αποτέλεσε το κύριο μαχητικό αναχαίτισης τόσο της USAF όσο και πολλών αεροποριών ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Τα F-5A παραλήφθηκαν από την Αεροπορία το 1965. Την ίδια χρονιά κηρύχθηκε επιχειρησιακή η 341 Μοίρα Αναχαίτισης Ημέρας (ΜΑΗ). Ακολούθησε η 343 ΜΑΗ. Τότε παραλήφθηκαν πενήντα πέντε αεροπλάνα. Το 1975 αγοράστηκαν δέκα από το Ιράν. Ακολούθησαν άλλα δέκα από την Ιορδανία. Το 1986 παραχωρήθηκαν εννέα από τη Νορβηγία και, τέλος το 1991 από την Ολλανδία άλλα δέκα (NF-5A). Κατά το διάστημα 1967-1968 ο τύπος χρησιμοποιήθηκε από το τρίτο ελληνικό ακροβατικό σμήνος «Νέα Ελληνική Φλόγα». Τα F/NF-5A αποσύρθηκαν το 2002.
To F-5 αποτέλεσε τη βάση για δύο ακόμη αεροσκάφη, το F-20 Tigershark που ήταν μια μονοκινητήρια έκδοση για εξαγωγές αλλά και το YF-17 Cobra, το οποίο αν και έχασε στο διαγωνισμό για το κύριο μαχητικό της USAF από το YF-16, αποτέλεσε τη βάση για ένα άλλο πολύ πετυχημένο αεροσκάφος του USN και των Πεζοναυτών, το F/Α-18
Περισσότερο οπτικό υλικό το βράδυ!