Καλησπερα σε ολη την παρεα και ευχωμαι να περασουμε ολοι καλα.
Θα ξεκινησω με λιγα λογια για την 348 Μοιρα Τακτικης Αναγνωρισης.
Η 348 Μοιρα Τακτικης Αναγνωρισης (Μ.Τ.Α) εχει ως αποστολη την διεξαγωγη
Τακτικων Αναγνωρισεων επ ωφελεια και των τριων κλαδων των Ενοπλων Δυναμεων
με σκοπο τη συλογη πληροφοριων,ημερα και νυχτα με καθε καιρο.
Τον Αυγουστο του 1953 συγκροτηθηκε στην 112 Π.Μ στην Ελευσινα το 348
Σμηνος Τακτικης Αναγνωρισης με αεροσκαφη F-84G και τον Ιουλιο του 1954 το
Σμηνος μετασταθμευσε στην 110 Π.Μ στην Λαρισα.
Τον Μαιο του 1955 μετονομασθηκε Μοιρα Τακτικης Αναγνωρισης με αεροσκαφη RT-33 και
τον Δεκεμβριο του 1956 η Μοιρα μετασταθμευσε στην 111 Π.Μ στην Νεα Αγχιαλο μεχρι
τον Σεπτεμβριο του 1957 ,οποτε επεστρεψε στην 110 Π.Μ στην Λαρισα.
Στις 3 Νοεμβριου του 1978 παρεληφθησαν τα πρωτα RF4-E και το καλοκαιρι του 1993
προστεθηκαν αλλα 27 επιπλεον RF4-E απο τνην Γερμανικη Π.Α. τα οποια πετανε ακομα και σημερα.
PHANTOM RF4-E
Το RF4-E αποτελει παραλαγη του F4-E και διαφοροποιειται απο αυτο ως προς τισ φωτομηχανες που φερει στο ρυγχος.
Απο τις τεσσερις διαφορετικου τυπου καμερες που μπορουν να μεταφερθουν σιγουρα τις πιο εντυπωσιακες δυνατοτητες
εχει η καμερα τυπου LOROP KS 127A,η οποια εχει την δυνατοτητα ληψης φωτογραφιων απο υψος 35.000 ποδιων.
Διατιθεται επισης και το συστημα αναγνωρισης υπερυθρων AAD-5,το οποιο μπορει να χρησιμοποιηθει μερα και νυχτα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΤΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΠΛΗΡΩΜΑ-2
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ-2 General Electric J-79-GE 15 turbojet engines with after burners/Ωση 17.900λιβρες.
ΕΚΠΕΤΑΣΜΑ ΠΤΕΡΥΓΩΝ-11,7μ.
ΜΗΚΟΣ-19,1μ.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ-2,23 mach.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΟΡΟΦΗ-50.000 ποδια.
Και σας παραδιδω και μερικες φωτο.
και μερικες απο μια βαση φορτωσης δεξαμενης